مراحل نگارش خاطرات

 

در این طرح با کمک جوانان خوش برخوردی که به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی خویش از شنیدن صحبت های بزرگسالان لذت می برند، به ثبت و ضبط خاطره این عزیزان پرداخته می شود. خوشبختانه در این فرآیند با کمک و نظارت کارشناسان روانشناسی سعی خواهیم نمود که جلسات مصاحبه را به بهترین و دلپذیرترین خاطرات زندگی این عزیزان تبدیل نماییم. به گونه ای که معمولا به دلیل دوستی های ایجاد شده میان مصاحبه گران و مصاحبه شوندگان، رفت و آمدهای این عزیزان تا مدت ها ادامه پیدا می نماید.

در مرحله بعد و با کمک نویسندگان خوش ذوق و در عین حال صاحب سبک، متون پیاده شده از این مصاحبه ها، سناریو سازی می شوند تا در قالب یک کتاب داستانی و یا گزارشی دلچسب به زیور طبع آراسته گردند. پس از اخذ مجوزهای مربوطه جهت نشر از مراجع ذیصلاح کتاب خاطرات مربوطه جهت چاپ مطابق نظر صاحب کتاب، صفحه آرایی و طراحی جلد می گردد.

هرچند در این مرحله کتاب آماده چاپ می باشد، اما جهت اطمینان خاطر بیشتر به کیفیت نهایی اثر، همکاران ما در نشر خاطره با حضور در چاپخانه مستقیما بر تمامی مراحل چاپ و تبدیل اثر به کتابی نفیس نظارت خواهند داشت.

با همه تلاش های صورت گرفته تا این مرحله، کتاب حاصل شده، بدون معرفی کافی به علاقه مندان، نمی تواند آنطور که شایسته است، جایگاه ادبی و هنری و حتی تاریخی خود را پیدا نماید.

از همین رو با هماهنگی های ایجاد شده توسط نشر خاطره، اثر شما به خبرنگارن بخش های ادبی و فرهنگی خبرگزاری ها و روزنامه های مختلف کشور معرفی خواهد شد، تا با اطلاع رسانی تخصصی و با کمک اخبار تهیه و منتشر شده در این زمینه، علاقه مندان به مطالعه داستان های زیبای نگاشته شده، از سراسر ایران به استقبال کتاب مزبور بروند.

تحویل کتاب شما به توزیع کنندگان معتبر آثار فرهنگی ارزشمند کشور، و پیگری جهت قرارگیری اثر تهیه شده در ویترین فروشگاه های معتبر در سراسر کشور از دیگر خدمات و تسهیلات نشر خاطره به شمار می رود.

با همه این خدمات، فراهم نمودن فرصت نشر همزمان کتاب خاطرات شما در خارج از کشور (چاپ در داخل خاک ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی) و توزیع از طریق شرکت های معتبر بین المللی توزیع کننده محصولات فرهنگی مشابه در سراسر جهان، فرصت بی نظیری است که خدمات نشر خاطره را در این زمینه هم از دیگر شرکت های مطرح در داخل کشور متمایز می نماید.

ترجمه تخصصی اثر توسط یکی از معتبر ترین کانون های ترجمه کتاب در ایران، به همراه ادیت و ویرایش آن توسط شرکت معتبر آمازون آمریکا، کتاب شما را جهت استفاده جهانی آماده می نماید. خوشبختانه خدمتگزاران شما در نشر خاطره علاوه بر فراهم آوردن امکان نشر کتاب شما با بالاترین کیفیت و تحت عنوان ناشر آمریکایی Supreme Century (قرن برتر) در خارج از کشور، اثرتان را به موسسات برتر نقد و بررسی کتاب جهت بررسی و اعلام نظر تخصصی ارسال می نمایند تا در صورت تایید صاحب اثر، با انتشار نقد تخصصی مزبور، خوانندگان بیشتری از سراسر جهان با موضوع کتاب آشنا گردند.