پرسش های متداول

 

من معمولا خاطرات خود را بصورت روزانه ثبت می نمایم، آیا من هم می توانم دفترچه خاطرات خود را بدین روش منتشر نمایم؟

مسلما بله؛

نوشته های شما می توانند بدون هیچگونه دستکاری و عینا همانطور که شما می خواهید آماده و منتشر شوند. همچنین در صورت تمایل می توانیم با ارائه نوشته های شما به نویسنده سناریو پرداز نشر خاطره، و با کمک شاید چند جلسه مصاحبه، خاطرات شما را به صورت داستانی حرفه ای نگاشته و منتشر نماییم.

آیا امکان این وجود دارد که نشر خاطره مانند دیگر ناشران، بدون دریافت هزینه اقدام به انتشار کتاب خاطرات من بنماید؟

در روش های معمول فعلی ناشران با بررسی هزاران اثر آماده تالیف، یکی از آنها را جهت انتشار انتخاب و آن را منتشر می نمایند. در این روش، معمولا کلیه حقوق مادی اثر در مقابل مبلغ ناچیزی از صاحب اثر خریداری شده و او دیگر هیچ درآمدی از میزان فروش کتاب خود نخواهد داشت. امکان ترجمه و یا نشر جهانی اثر نیز به همین ترتیب معمولا از صاحب خاطره گرفته می شود.

اما در روش پیشنهادی نشر خاطره، شما با پرداخت هزینه اندکی ضمن تضمین چاپ و توزیع و معرفی داخلی و بین المللی اثر خود، شخصا کلیه حقوق مادی و معنوی آن را برای خود حفظ می نمایید. لازم به ذکر است که در این روش گروه فرهنگی باقیات (نشر خاطره) نه ناشر و نه فروشنده اثر شما بلکه تنها ارائه دهنده خدمات استخراج، نگارش اثر و رابطی میان شما و ناشران داخلی و خارجی و همچنین توزیع کنندگان داخلی و بین المللی جهت اخذ مجوزها، چاپ و نشر و توزیع و معرفی اثر شما می باشد.

درصورت سفارش هر پکیج آیا می توانم خدمات اضافه یک پکیج دیگر را نیز دریافت نمایم؟

خوشبختانه بله؛

شما می توانید از طریق مکاتبه و یا تماس تلفنی در حین مراحل و یا حتی بعد از انتشار کتاب خود یکی از خدمات طلایی ما مانند معرفی در خبرگزرای ها و یا انتشار جهانی ترجمه اثر خود از طریق یک ناشر آمریکایی را درخواست و آن را دریافت نمایید.

شما معمولا کتاب خاطرات را در چه سبکی نگارش و منتشر می کنید؟

کتاب خاطره را می توان بسته به خود خاطره، نحوه بیان و علاقه شما به صورت یک گزارش، بیوگرافی، اتوبیوگرافی و یا حتی در سبک و سیاق رمان و داستان نگاشته شود. نگارش کتاب در قالب رمان و یا داستان نیازمند صرف زمان و هزینه بیشتری می باشد.